מוזיאונים קטנים ואתנטיים במילאנו שנחמד לבקר

אמנות במילאנו: גלריות ומוזיאונים מיוחדים

מילאנו מלאה במגוון מוזיאונים, בתים פרטיים שהפכו למוזיאונים ואפילו אוספים מרשימים שמוצגים לקהל הרחב. אז ריכזנו לכם כמה מהמקומות האהובים עלינו במילאנו !

גלריית התמונות של בררה – Pinacoteca di Brera במילאנו

הפינקוטקה של בררה אינה רק גלריה לאמנות – היא אחת הגלריות האמנותיות הטובות ביותר באיטליה. ממוקמת בבית ספר לאומנויות ברובע בררה, בניין נאו-קלאסי מהמם ואוסף הציורים המתוארך מימי הביניים לתקופה הרומנטית הוא אולי שני רק לאופיצי בפירנצה.
כמה מיצירות האמנות המוכרות ביותר המוצגות כאן כוללות “”קינת המשיח”” של מנטגנה, “”נישואי הבתולה”” של רפאל ו””ארוחת הערב”” של קרוואג’יו.

הסעודה האחרונה – The Last Supper במילאנו

טכנית זה לא מוזיאון, מכיוון שמוצגת רק יצירת אמנות אחת – אבל זו בהחלט אחת מיצירות האמנות הכי מפורסמות בעולם ואחת האטרקציות החשובות ביותר במילאנו.
הסעודה האחרונה היא יצירת האמנות המסתורית ביותר של לאונרדו דה וינצ’י, המציגה את תגובת השליחים לאחר הודעתו של ישו כי אחד מהם יבגוד בו.
הסעודה האחרונה אינה פרסקו אמיתי, מכיוון שהוא נצבע על קיר יבש ולא על טיח רטוב כמו שהיה נהוג בטכניקת ציורי הקיר בתקופה ההיא, מה שהפך אותה ליצירה שברירית מאוד שחלק גדול ממנה נעלם עם השנים.
כדי לשמר את הציור בצורה הטובה ביותר הותקנה מערכת מיוחדת השומרת על רמת לחות באוויר מה שמאפשר כניסה מוגבלת של כ – 20 אנשים בכל פעם לזמן מוגדל של כ – 15 דקות בלבד.
כמובן שאסור לצלם. מניסיון, לא כדאי אפילו לנסות.

palazzo reale – הארמון המלכותי

הארמון ממוקם ברחבת הדאומו, הקתדרלה הראשית במילאנו, ומציג יצירות אמנות מרשימות רבות. שימש בעבר כמקום מושבם של בני המלוכה והאצילים של העיר וכיום כל החדרים שלו, שעדיין מעוצבים באותו סגנון קלאסי מיוחד מאחרים תערוכות ואירועים רבים ושנים.
החלק המרשים ביותר של הארמון נמצא בקומה השנייה. בקומה זו של הארמון נמצא המוזיאון האזרחי לאמנות עכשווית הכולל יצירות אמנות מהמאה העשרים, ביניהם ניתן למצוא ציורים ופסלים שנעשו על ידי אמנים מפורסמים כמו פיקאסו, פול קליי ועוד.
הארמון מוקף בגנים מרווחים ומטופחים, בהם תוכלו לבלות ולטייל בנעימים.

מוזיאון המאה העשרים – Museo del Novecento במילאנו

מוזיאון המאה העשרים ממוקם ברחבת הדאומו, ממש צמוד לקתדרלת הדאומו. המוזיאון מוקדש לאמנות מהמאה העשרים והוא מציג למעלה מ – 300 תערוכות קבועות. חדר אחד כולל יצירות של אמנים בינלאומיים, אך עיקר המוזיאון מתמקד באמנות האיטלקית מהמאה העשרים.
מבנה המוזיאון שימש בעבר כמבנה המפלגה הפאשיסטית, מוסולינו נהג לשאת את נאומיו מהמרפסת המשמשת כיום כתצפית מרהיבה ונקודת צילום מעולה.

Fondazione Prada – קרן פראדה במילאנו

בניין קרן פראדה הוא אחת התוספות האחרונות בעולם המוזיאונים במילאנו. הגלריה מוקדשת לאמנות עכשווית והיא כוללת תערוכות קבועות כמו גם זמניות, המסודרות בחללים השונים.
החלק המרכזי של הגלריה הוא הבית הרדוף, מבנה בן ארבע קומות המכוסה כולו בעלי זהב וכולל יצירות אמנות של לואיז בורז’ואה – רק 20 מבקרים מותרים בכל פעם, לכן הקפידו להזמין להזמין את מקומכם מראש.

מוזיאון פולדי פאצולי – Museo Poldi Pezzoli

מוזיאון פולדי פאצולי – הבית הפרטי שהפך למוזיאון, הוא אחד מהאבני חן הנסתרות של מילאנו.
המוזיאון הוא האוסף הביתי והפרטי של ג’יאן ג’אקומו פולדי פאצולי, בן אצולה עשיר מהמאה ה -19 שתרם את כל אחוזתו לאקדמיה של בררה לאחר מותו. הבית שופץ ועוצב כדי לספק את הרקע המושלם לאוסף האומנות היקר הכולל ציורים של המאסטרים האיטלקים ומגוון רחב של פסלים יפים.

אם אהבתם שתפו אל תתביישו😎
שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇