שווקים במילאנו – שווקי אוכל, וינטג’, אומנות ועוד, והכל במילאנו!

חוויית שווקים ייחודית בעיר מילאנו

בינינו… אין כמו להסתובב בשוק! שווקים באיטליה בכלל ובמילאנו בפרט הם חוויה נהדרת, שמערבת את כל החושים בגוף. הצבעים של הירקות והפירות, הריחות של התבלינים והעלים הטריים, הקולות של הרוכלים בשום, הטעם של הגבינות והנקניקים, והמגע של כל פריט ופריט… כל אלו הם מתכון נהדר לחוויה מיוחדת ומקומית במילאנו. לשווקים יש מקום של כבוד בחיי היומיום האיטלקיים, מכיוון שכפי שאנו יודעים, האיטלקים מקפידים מאוד על איכות וטריות המוצרים. חלק משמעותי מסוד המטבח האיטלקי, שהוא הפשטות והאיכות של הטעמים השונים, בא לידי ביטוי בתרבות הקניות בשווקים.

במרכז מילאנו והשכונות הסובבות את מרכז העיר, מתקיימים מידי שבוע מספר רב של שווקים שונים ומגוונים, המציעים מבחר פירות וירקות טריים, לחמים, יינות, פסטות בעבודה יד, גבינות מיוחדות ובאיכות גבוהה, בדים, בגדים, הנעלה, פרטי וינטאג’ ויד שנייה ושלל פריטים נוספים, שתוכלו גם לקנות ולהביא איתכם ארצה. אז למה אתם מחכים? איגדנו עבורכם את השווקים המומלצים והאהובים במילאנו, עם כל המידע הרלוונטי!

אם בשווקים וקניות עסקינן, תוכלו למצוא מידע נוסף על אזורים מומלצים לקניות ושופינג במילאנו, ומידע על אאוטלטים שווים בקרבת מילאנו לקניות מוזלות ואיכותיות.

שוק פאפיניאנו לסחורה טרייה במילאנו – Mercato di viale papiniano

רחוב פאפיניאנו הינו רחוב ראשי גדול וארוך הנמצא בצידה המזרחי של מרכז העיר, בואכה רובע נאבילי. במרכזו של הרחוב נמצאת שדרה ארוכה שביום רגיל משמשת כחניית רכבים מרכזית באזור. בכל יום שלישי ושבת מתפנים כל הרכבים מהשדרה ומוקמים במקום שלל דוכנים לכל אורך הרחוב. השוק מצטיין בתוצרת טרייה כמו פירות וירקות, יינות, פסטות ורביולי בעבודת יד, גבינות באיכות גבוהה, ולכן הוא מעולה לקניית מוצרים הביתה. בנוסף, בשוק יש גם מגוון רחב של ביגוד והנעלה.

שעות פעילות השוק הן בימי שלישי בין השעות 7:30-14:00, ובימי שבת בין השעות 7:30-18:00.

מיקום שוק פאפיניאנו במילאנו

איך מגיעים לשוק פאפיניאנו במילאנו

ניתן להגיע אל השוק באמצעות קו המטרו הירוק M2 לתחנת S.Agostino.

שוק העתיקות בנאבילי – Mercatone dell'Antiquariato sul Naviglio Grande

בכל יום ראשון האחרון בחודש לאורך תעלת המים נאביליו גרנדה – Naviglio Grande מתקיים שוק עתיקות מפואר מאוד. בשוק העתיקות תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים, תכשיטים ואקססוריז, כדים, מראות, מסגרות, פרוות, עורות ועוד שלל מוצרי וינטג’ נהדרים! בשוק משולבים דוכני אומנות, בגדים, ויצירות יד, באווירה ייחודית וכיפית לצד התעלה.

השוק פעיל ביום ראשון האחרון של כל חודש בין השעות 8:30-18:00. 

מיקום שוק העתיקות של נאבילי

איך מגיעים לשוק העתיקות של נאבילי

הגעה לשוק מתבצעת באמצעות המטרו הירוק M2 לתחנת Porta Genova ומשם הליכה רגלית של מספר דקות. 

מתחם שוק המזון Eataly במילאנו

מתחם Eataly במילאנו, הממוקם בכיכר XXV Aprile, הוא יעד חובה לפודיז! מתחם השוק הזה מציע מוצרים איטלקיים באיכות גבוהה, כולל תוצרת טרייה, גבינות, בשרים ויינות. בנוס, להיותו שוק עם מוצרים מעולים, תוכלו לטעום בו מנות מטורפות וטעימות במסעדות שנמצויות בו, ואפילו להשתתף בשיעורי בישול במקום! מומלץ מאוד מאוד לעשות סיבוב במתחם, גם אם אינכם אוהבי שווקים בדרך כלל.

המתחם פעיל לאורך כל ימות השבוע, בימי שני עד שבת בין השעות 9:00-22:00, ובימי ראשון בין השעות 9:00-21:00 בערב. 

מיקום מתחם Eataly מילאנו

איך מגיעים למתחם Eataly מילאנו

ניתן להגיע אל המתחם רגלית ממרכז העיר, או בהליכה של מספר דקות מתחנות המטרו Moscova ו-Garibaldi, אליהן מגיע קו המטרו הירוק M2.

שוק רחוב פאוקה במילאנו - Mercato di Via Fauchè

השוק ברחוב Via Fauchè הוא שוק ידוע במילאנו עבור ביגוד, אקססוריז והנעלה, המציע גם פריטים חדשים לגמרי וגם פריטים יד שנייה במחירים נוחים. זה מקום נהדר למצוא מבצעים על מותגי מעצבים ופריטים מסוגננים.

השוק פעיל בימי שלישי ושבת, בין השעות 7:30-14:00.

מיקום שוק פאוקה במילאנו

איך מגיעים לשוק פאוקה במילאנו

ניתן להגיע לאזור השוק באמצעות קו המטרו הסגול M5 עד תחנת Gerusalemme, ומשם הליכה רגלית של כמה דקות. בנוסף, ניתן להשתמש בחשמליות מספר 12 ו-19 ממרכז העיר אל תחנת P.za diocleziano. 

שוק הפשפשים הגדול במילאנו - Fiera di Sinigallia

Fiera di Sinigallia הוא שוק פשפשים היסטורי במילאנו, שנערך לצד התעלה ברובע נאבילי, שהיה בעבר אזור הנמל של העיר. השוק פתוח זה הוא שוק מסורתי במילאנו מאז סוף המאה ה-19, והפך לאורך השנים להיות פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. ב-Fiera di Sinigaglia, תוכלו להנות משילוב של פריטים רבים, כמו בגדי וינטג’, עתיקות, ספרים יד שנייה, תקליטי ויניל ופריטי אספנות שונים. האווירה בשוק תוססת ומעניינת, ונהוג אף להתמקח עם הסוחרים על המחירים הטובים ביותר. הביקור בשוק מציע לנו הזדמנות גם להנות מרובע נאבילי והתעלות היפות, ולהעביר כמה שעות של שבת בבוקר באזור. 
שימו לב – מדובר בשוק פשפשים “על אמת”, מה זה אומר? שיש כאלה שתופסים אותו בתור ג’אנקייה, ויש כאלו שמוצאים בו אוצרות וינטג’.

השוק מתקיים מדי שבת בין השעות 9:00-18:00.

מיקום שוק Fiera di Sinigallia בנאבילי

איך מגיעים לשוק Fiera di Sinigallia בנאבילי

ניתן להגיע לאזור השוק על ידי שימוש בקו המטרו הירוק M2, לתחנת Porta Genova. משם, הליכה רגלית של מספר דקות תביא אתכם אל אזור התעלה והשוק.

שוק הוינטג' במילאנו - East Market Milano

שוק East Market הוא שוק עירוני מעניין ומגניב השוכן בבניין תעשייתי ישן בסמוך לתחנת הרכבת Lambrate והאוניברסיטה הפוליטכנית של מילאנו. השוק, הידוע באווירה התוססת שלו, כולל שילוב של בגדי וינטג’, עתיקות, חפצי עיצוב ואוכל רחוב. הוא מושך אליו קהל מגוון של מקומיים ותיירים, מה שהופך אותו לפופולרי יותר בשנים האחרונות.

השוק מתקיים בדרך כלל ביום ראשון השלישי של כל חודש בין השעות 10:00-21:00. 

מיקום שוק East Market במילאנו

איך מגיעים לשוק East Market במילאנו

ניתן להגיע לשוק על ידי שימוש בקו המטרו הירוק M2 עד לתחנת Lambrate FS, ומשם הליכה רגלית של כ-10 דקות עד לאזור השוק. 

השוק בשכונת איזולה - Mercato Comunale Isola

השוק השכונתי בשכונה הצעירה והצבעונית איזולה הוא שוק מקורה תוסס ואופנתי. השוק מציע גרסה מודרנית של השווקים האיטלקיים המסורתיים, הוא כולל מגוון של תוצרת טרייה, בשרים איכותיים, דגים וגבינות, לצד מגוון של מסעדות וברי יין, כך שמי שמבקר בו יכול להנות מנשנוש בזמן הקניות, או פשוט להנות מהאווירה המיוחדת.

שעות פעילות השוק הן בימי שני עד שבת בשעות 8:00-20:00, ובימי ראשון בין השעות 9:00-15:00.

מיקום השוק השכונתי באיזולה

איך מגיעים לשוק השכונתי באיזולה

ניתן להגיע לאזור השוק על ידי שימוש בקו המטרו הצהוב M3 עד לתחנת Zara, ומשם הליכה רגלית קצרה. 

שוק סן מרקו בשכונת בררה - Mercato di Via San Marco

השוק השוכן בלב רובע בררה ברחוב סן מרקו הוא שוק פתוח ומיוחד, האהוב על המקומיים. שוק זה מציע מבחר של פירות טריים, ירקות, דגים ופרחים, המספקים חוויית קניות נהדרת בסביבה מקסימה. השוק הוא יעד מצוין למי שמחפש חווית קניות איטלקית אותנטית הרחק מאתרים שמושכים אליהם המוני תיירים, אך ממש בלב העיר.

השוק פעיל בימי שלישי ושבת בין השעות 7:30-13:30.

מיקום שוק סן מרקו בבררה

איך מגיעים לשוק סן מרקו בבררה

ניתן להגיע אל אזור השוק על ידי הליכה קצרה ממרכז העיר, או על ידי הגעה לתחנות המטרו הבאות: תחנת Turati של הקו הצהוב M3, תחנות Lanza, Moscova של הקו הירוק M2.

סיכום והמלצה שלנו - שווקים במילאנו

המלצה אישית – אמנם אין זה “שוק קלאסי”, אך אנחנו ממליצים לכם מאוד לבקר במתחם המזון Mercato Centrale, הממוקם בסמוך לתחנה המרכזית בעיר. במקום דוכני אוכל מגניבים בטירוף, מסעדות, גרפיטי ואווירה מגניבה וכיפית ממש. גם שם תוכלו להצטייד במצרכים ומוצרי אוכל, ובעיקר – לאכול היטב!

לסיכום, מילאנו היא עיר חיה, תוססת ומעניינת, וככזו השווקים בה מגוונים ומעניינים לא פחות. אל תוותרו על לחוות שוק אחד לפחות בזמן הטיול שלכם בעיר, לתור בין הדוכנים אחר גבינות טריות, פסטות מיוחדות, בגדי וינטג’, נעלי מעצבים או פרחים יפייפים. בקרו באחד מהשווקים הרבים במילאנו ותגלו פנים נוספות של עיר האופנה ובירת צפון איטליה המהממת!

אם אהבתם שתפו אל תתביישו😎
שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇