שופינג במילאנו – כל המקומות הכי שווים לקניות במילאנו

קניות ושופינג במילאנו

מילאנו נכללת בארבעת בירות האופנה העולמיות (לצד ניו יורק, לונדון, ופריז), וכיאה לבירת אופנה אפשרויות השופינג בעיר ובסביבתה רבות מאוד ולרוב לא ניתנות לכיסוי בביקור אחד בעיר. במרכז העיר מילאנו תוכלו למצוא שלל מיקומים שונים להתפנק בפריטים חדשים ולחדש את המלתחה החל מהמותגים המוכרים והאהובים כדוגמת זארה ומנגו ועד גדולי המעצבים ומותגי היוקרה כמו גוצ’י, דולצ’ה או ורסצ’ה.

אספנו עבורכם את כל נקודות החובה לשופינג במילאנו – בירת האופנה האיטלקית! תוכלו לגלות מקומות נוספים במאמרים אודות אאוטלטים מומלצים במילאנו ושווקים מומלצים במילאנו.

"מרובע הזהב" לקניות יוקרה במילאנו - Quadrilatero della Moda

“מרובע האופנה” הוא אזור שנחשב להתגלמות היוקרה במילאנו, מושך אליו חובבי אופנה וכאלו שמעריכים מותגים ומוצרים יוקרתיים ממיטב המעצבים. הרובע הוא ביתם של בוטיקי מעצבים אקסקלוסיביים, תכשיטנים יוקרתיים ובתי אופנה יוקרתיים כמו פראדה, גוצ’י וארמני. האווירה האלגנטית והקסם ההיסטורי של האזור הופכים אותו ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. גם אם אינכם רוצים לקנות מהמותגים ברחוב הזה – מומלץ רק להגיע אליו ולחוש את אווירת המקום, ואפילו להנות מרכבי היוקרה שחונים ועוברים ברחוב!

להבדיל מהרבה רחובות קניות בערים אירופאיות מרכזיות, מרובע הזהב מיישב בתוכו אך ורק מותגי יוקרה מהמובילים ביותר. כל מותג ברחוב מחזיק מבנה שלם הכולל את חנות הדגל בקומות התחתונות ומשרדי החברה בקומות העליונות. אם תגיעו לאזור ממש לפני שבוע האופנה, המתקיים ארבע פעמים בשנה, תיתקלו באין ספור דוגמנים ודוגמניות הנושאים את תיק העבודות שלהם מבית אופנה אחד למשנהו. כמובן שבשבוע האופנה עצמו כל האירועים מתקיימים ממש פה והמרובע הופך למרכז הנוצץ של העיר.

מיקום של מרובע הזהב במילאנו

מרובע הזהב הוא האזור שגובל ב-Via Montenapoleone, Via della Moscova, Via Sant’Andrea, ו-Via Manzoni.

איך מגיעים למרובע הזהב במילאנו

ניתן להגיע אל האזור בהליכה רגלית קצרה מכיוון הדואומו. לחלופין, להגיע באמצעות קו המטרו הצהוב M3 לתחנה Montenapoleone, או באמצעות קו המטרו האדום לתחנת San Babila ולהתנייד בהליכה רגלית.

שעות פתיחת חנויות במרובע הזהב במילאנו

בדרך כלל, החנויות פתוחות מיום שני עד שבת בשעות 10:00-19:00. חלק מהבוטיקים עשויים להרחיב שעות פעילות או לפתוח בימי ראשון.

רחוב בואנוס איירס במילאנו - רחוב הקניות הארוך באירופה

רחוב בואנוס איירס הוא אחד מרחובות הקניות העמוסים ביותר במילאנו, המציע שילוב של חנויות ביגוד, רהיטים, מסעדות ועוד. האווירה השוקקת של הרחוב ומבחר החנויות המגוון הופכים אותו לחביב בקרב תיירים ומקומיים המחפשים מגוון ובמחיר סביר. הרחוב מכיל יותר מ-350 חנויות המציעות מותגים בינלאומיים של הלבשה, הנעלה, אופטיקה, תכשיטים, בישום, איפור ועוד – בין המותגים שתוכלו למצוא בו נמצאים דקטלון, נייק, זארה, אדידס ועוד. אורכו של הרחוב כ-2 ק”מ ובין החנויות השונות והמגוונות תוכלו למצוא מסעדות מפוארות לצד מזון מהיר ואוכל רחוב איטלקי אותנטי, בתי קפה רבים, גלידריות ועוד. על הרחוב ובסביבתו תוכלו למצוא מגוון אופציות לינה.

מיקום רחוב בואנוס איירס במילאנו

איך מגיעים לרחוב בואנוס איירס במילאנו

ברחוב בואנוס איירס נמצאות 3 תחנות מטרו של הקו האדום M1, אליו ניתן להגיע ממרכז העיר והדואומו: Loreto, Lima, Porta Venezia. 

שעות פתיחת חנויות ברחוב בואנוס איירס במילאנו

מרבית החנויות פתוחות לאורך השבוע בשעות 9:30-20:00. 

רחוב ויטוריו עמנואל במילאנו למותגי יוקרה - Corso Vittorio Emanuele II

רחוב ויטוריו עמנואל הוא רחוב ארוך מאוד הנמצא בצידה הצפון מזרחי של הדאומו, הקתדרלה המרכזית במילאנו. כמו ברוב ערי אירופה המרכזיות החנויות פרושות משני צידי הרחוב ובסמוך אליהן שדרה מקורה המאפשרת שופינג מהנה גם בימים הגשומים במילאנו. מרכז הרחוב פתוח ורחב ומאפשר טיול מהנה בימי הקיץ החמים. ברחוב תוכלו למצוא את המותגים הפופולריים והמוכרים, חנויות תכשיטים ואקססורייז, הנעלה, איפור, הלבשה תחתונה, חנויות צעצועים, ביגוד ילדים ועוד רבים. בין כל החנויות והקניות תוכלו לעצור במגוון מסעדות ובתי קפה אופנתיים, גלידריות איכותיות ואף גלריות ומוזיאונים הנמצאים במרחק הליכה קצר מאוד.

מיקום רחוב ויטוריו עמנואל במילאנו

איך מגיעים לרחוב ויטוריו עמנואל במילאנו

הגעה לאזור מתאפשר באמצעות קו המטרו האדום M1, לתחנות Duomo ו-San Babila.

שעות פתיחת חנויות ברחוב ויטוריו עמנואל במילאנו

החנויות ברחוב פעילות לאורך כל ימות השבוע, בימי שני עד שבת בין השעות 10:00-20:00, ובימי ראשון בין השעות 11:00-20:00.

רחוב טורינו במילאנו – Via Torino

מחפשים פריימארק במילאנו? הגעתם למקום הנכון!
רחוב טורינו מתחיל מהפינה הדרום מערבית של כיכר הדאומו ומגיע עד לרובע נאבילי דרך אזור הנקרא קולונה די סאן לורנזו –  Colonne di S.Lorenzo. ברחוב טורינו, כמו גם ברחוב ויטוריו עמנואל, מרוכזות רשתות האופנה הבינלאומיות הגדולות והמוכרות, ובניהן שלל חנויות מקומיות, המציעות תיקי עור, נעלי עור, תכשיטים ואקססורייז, ביגוד בעיצוב מקומי, חנויות מוזיקה, חנויות יד שנייה ווינטג’, וכמובן שגם כאן תוכלו להנות ממגוון בתי קפה וגלידריות לכל אורך הרחוב. רחוב טורינו נמצא במרחז הליכה קצר מרחוב ויטוריו עמנואל אך לעיתים הוא פחות צפוף ועמוס ממנו.

מיקום רחוב טורינו במילאנו

איך מגיעים לרחוב טורינו במילאנו

ההגעה מתאפשרת בהגעה לתחנת המטרו Duomo, אליה מגיע קו המטרו האדום M1. 

שעות פתיחת חנויות ברחוב טורינו במילאנו

החנויות פעילות לאורך כל השבוע, בימי שני עד שבת בין השעות 10:00-20:00, ובימי ראשון בין השעות 11:00-20:00

מתחם קורסו קומו 10 במילאנו - Corso Como 10

קומפלקס האופנה קורסו קומו 10 שנמצא באזור תחנת הרכבת פורטה גריבלדי, משלב שופינג, אמנות ולייף סטייל. מדובר בחנות בגדי מעצבים יוקרתית המציעה מעבר לשופינג איטלקי איכותי, מסעדת שף, חנות ספרי אופנה, עיצוב, אמנות וארכיטקטורה, וגלריה שמציגה תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית. מתחם החנות ממוקם ברחוב קורסו קומו, רחוב שופע כשלעצמו בחנויות מעצבים, ברים, בתי קפה וחנויות מקומיות. האזור הומה מאוד בשעות הערב ומציע מגוון מקומות בילוי וחיי לילה.

כתובת מתחם קורסו קומו 10 במילאנו

איך מגיעים לקורסו קומו 10 במילאנו

ההגעה לאזור מתאפשרת באמצעות קוי המטרו הירוק M2 או הסגול M5 לתחנת הרכבת Garibaldi FS.

שעות פתיחת חנויות בקורסו קומו 10 במילאנו

המתחם פעיל כל יום בין השעות 10:30-19:30.

רחוב דנטה במילאנו - Via Dante

ויה דנטה הוא מדרחוב חשוב ואלגנטי במרכז מילאנו, מחבר בין כיכר קורדוסיו – Piazza Cordusio לבין כיכר הקסטלו – Piazza Castello הממוקמת ממש בכניסה למבצר הקסטלו. רחוב דנטה הוא מדרחוב פתוח, משני צידי המדרחוב תוכלו למצוא חנויות רבות, בדומה לרחוב טורינו גם כאן רוב החנויות הן של המותגים המוכרים והידועים, מלבד שופינג הרחוב מציע שלל מסעדות, בתי קפה וגלידריות.

מיקום רחוב דנטה במילאנו

איך מגיעים לרחוב דנטה במילאנו

ההגעה לרחוב דנטה יכולה להתבצע רגלית מאזור הדואומו ומרכז העיר, או בהגעה באמצעות המטרו האדום M1 לתחנות Cordusio ו-Cairoli.

שעות פתיחת חנויות ברחוב דנטה במילאנו

שעות פתיחת החנויות: שני עד שבת בשעות 20:00-10:00, ביום ראשון בשעות 20:00-11:00.

אם אהבתם שתפו אל תתביישו😎

אינטרנט וכרטיסי סים במילאנו

גישה לאינטרנט בחול זה עניין חשוב, ריכזנו את החברות העיקריות המציעות חבילות סלולר ואינטרנט במילאנו, איפה קונים כרטיס סים במילאנו ואיזה כרטיס סים הכי כדאי לקנות.

קרא עוד »
שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇