הגן הבוטני של מילאנו – פינה ירוקה בלב שכונת בררה

הגן הבוטני של מילאנו - Orto Botanico di Brera

הגן הבוטני של בררה, הוא גן בוטני מקסים והיסטורי הממוקם ברובע בררה במילאנו, איטליה. הגן, שהוקם בשנת 1774 על ידי הקיסרית מריה תרזה מאוסטריה, נוצר במקור כחלק מאקדמיית בררה כדי לתמוך בלימודי הבוטניקה ומדעי הטבע על ידי תלמידי האקדמיה בעצמם.

הגן משתרע על שטח של כ-5,000 מטרים רבועים ומציג אוסף מגוון של צמחים, כולל מיני צמחים איטלקיים מקומיים וזנים אקזוטיים מרחבי העולם. הגן מאורגן בחלקים שונים, הכוללים צמחי מרפא, צמחי נוי, בריכה קטנה וכמה חממות המאכלסות מינים עדינים יותר.

הגן הבוטני מציע מפלט שליו וציורי מהעיר הסואנת, כמו גם הזדמנות לראות ולהנות מזנים שונים של צמחים ופרחים. בנוסף לאוספים הבוטניים שלו, הגן הוא גם בית למספר מבנים היסטוריים, כולל החממות מתקופת נפוליאון ומצפה הכוכבים האסטרונומי מהמאה ה-19.

מחיר ושעות פעילות

ניתן להיכנס אל הגן הבוטני לאורך כל ימות השבוע, מלבד בחגים, בין השעות 10:00-18:00. כניסה לגן היא חינמית לגמרי.

לסיכום

הגן הבוטני של מילאנו הוא פינה מקסימה ורגועה בלב שכונת בררה ההיסטורית, ומתחם שעד היום משמש את תלמידי הבוטניקה באוניברסיטה. הגן הבוטני הוא פינה מקסימה למי שרוצה להנות מהטבע וממנוחה במקום מקסים באמצע הטיול שלו בשכונת בררה!

אטרקציות נוספות במילאנו

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: BOTANIC GARDEN OF BRERA
כתובת מלאה: Via Privata Fratelli Gabba, 10, 20121 Milano
טלפון האטרקציה: +39 02 5031 4683
שעות הפעילות: "נובמבר עד מרץ – ימים שני עד שבת בין השעות 16:30 – 9:30 אפריל עד אוקטובר – ימים שני עד שבת בין השעות 18:00 – 10:00 "

מיקום האטרקציה במילאנו

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Email

אטרקציות נוספות במילאנו

שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇