מוזיאון תולדות הטבע -Museo di Storia Naturale

אם אתם רוצים לחוות חווינ יוצאת דופן ומיוחדת מוזיאון לתולדות הטבע הוא המקום בשבילכם.

המוזיאון לתולדות הטבע במילאנו נחשב למוזיאון הטבע החשוב ביותר באירופה והוא פונה לכום , לתלמידים סטודנטים , אנשים סקרנים וגם ילדים !

היסטוריית המוזיאון

 מוזיאון הוקם לראשונה בשנת 1838. במהלך מלחמת העולם השנייה, בשנת 1943, המוזיאון ספג מהלומה קשה כשמטוס קרב הפגיז את המקום וגרם לו נזק רב. בעזרת ממשקיעים נדיבים ומעריצים נלהבים, כאשר נגמרה המלחמה המוזיאון החל להיבנות מחדש. לאחר מספר שנים, בשנת 1952, הוא נפתח מחדש לציבור. למרות היותו יחסית זקן , המוזיאון דואג להתחדש כל העת באוספים מגוונים, להשתכלל בשיטות הסברה שלו ולהציע שלל תערוכות וסיורים עדכניים.

הרכב המוזיאון

המוזיאון מורכב מ-23 חדרים, המתפרשים על שטח גדול של יותר מ-5,000 מטרים רבועים.

בתוך המוזיאון יש מעל ל700 תצוגות שונות בכל מיני נושאים שונים כמו אורגניזמים וסביבתם, ההיסטוריה של המין האנושי, האבולוציה של החיים בטבע ומה צפוי להתפתח בעתיד. רוב ההסברים הכתובים במוזיאון הם באיטלקית, אך הוא עדיין נחשב כאטרקציה המדעית האולטימטיבית. במיוחד עבור ילדים. כמו כן, קיימים במבנה המוזיאון גם בית-קפה חמוד וחנות ספרים קטנה, עם מזכרות ומוצרים שונים בנושאי טבע כמובן.

המוזיאון ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של מילאנו. מחוץ למוזיאון ישנו פארק גדול ומרשים עם פסלים רבים וגנים מוריקים (Giardini Pubblici).

זמני פתיחה – ימי שלישי עד שבת, בשעות 9:00-17:30 (כניסה אחרונה למתחם תתאפשר בשעה 17:00). המוזיאון נסגר לרגל חגים לאומיים, מדי שנה בתאריכים: ה-1 בינואר, ה-1 במאי וה-25 בדצמבר.

איך מגיעים – ניתן להגיע למוזיאון ברכבת התחתית (red line) לתחנת Palestro או בטראם בקווים 9, 29 ו-30 לתחנת Porta Venezia.כתובת המוזיאון: Corso Venezia 55.

מחירים – כרטיס רגיל למבוגר עולה 5 אירו. כרטיס מוזל מיועד לסטודנטים ולמבוגרים מעל גיל 65 ועולה 3 אירו. לילדים מתחת לגיל 18 הכניסה היא בחינם.

אטרקציות נוספות במילאנו

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Museo di Storia Naturale
כתובת מלאה: Corso Venezia, 55, 20121 Milano MI
טלפון האטרקציה: +39 041 2700303

מיקום האטרקציה במילאנו

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Email

אטרקציות נוספות במילאנו

שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇