הטיול שלנו במילאנו

סיכום הטיול שלנו בתקופת הקורונה

אז בשעה טובה הטיול מאחורינו , בסהכ היה בסדר למרות הבירוקרטיה של הקורונה והטיסה ומילאנו פשוט מהממת 🇮🇹 אז נסענו 4 , שניים מחוסנות 3 חיסונים, מחלימה עם חיסון אחד , ומחוסנת 2 חיסונים ומחלימה.
כולנו בהתאם להנחיות עשינו בדיקת קורונה , את כל הטפסים הדפסנו אבל ממש מיותר
פתחנו קבוצת וואצפ שלחנו את המסמכים של כל אחת וסימנו בכוכב ותמיד זה היה נגיש ( טופס יוצא מישראל , טופס לאיטליה, בדיקת קורונה , תעודת קורונה )
קנינו סים בארגמו 36€ עבור 2 סימים שלכל אחד יש 20gb וזה בהחלט שווה כשבארץ דורשים 250₪ על בקושי 10g

הטיסה, המלון, והיום הראשון

טסנו ב4/11 דרך ריינאר מת״א לברגמו , הטיסה היתה ממש טובה למרות שהתעכבה בשעה כמעט , נחתנו , לצערנו לא הספקנו לסגור הסעה למילאנו ושילמנו 110€,הנסיעה בערך 40 דק סגרנו במלון best western hotel galles milan נמצא בפיאצה לימה 2 , מאוד מרכזי מחוץ למלון יש מטרו, ימינה מהמלון כל רחוב בואנוס אייריס ובכללי המלון היה מהמם , שירות מקסים בכל בעיה עזרו וכולם תמיד חייכנים ואכפתיים .
הגענו ויצאנו בערב ל just cavalli Milano זה מסעדה שהופכת לבר אחרי חצות מקום מהמם אווירה טובה ממש אהבנו.

כותרת משנה מספר 3

בבוקר התארגנו לdumo שזה מרחק 2 עצירות המטרו מהמלון , לקחנו כרטיס המטרו חופשי ל3 ימים ב12€
בסהכ היה מאוד בטיחותי המטרו לא הרגשנו פחד ונסענו בשעות מאוחרות אחרי 23/00 כי הייה הרבה תנועה ואנשים לאחר מכן לקחנו ארוחה מdenzel, מסעדה בשרית כשרה של חבד
לשישי שבת כי אנחנו שומרות וארוחה ל4 כולל שתיה ליומיים 90€ שזה באמת כלום ביחס לשאר המסעדות. ביום שאחרי עשינו טיול רגלי ברחוב בואנוס איירס וכמו שאמרתי מאוד קרוב ומלא חנויות בהחלט כיף בערב מוצאש יצאנו לגומי ולגלריית ויט׳ שזה צמוד אחד לשני טיילנו שם מהמם מאוד חייב לראות בבוקר ובערב מגישים גלידה החליפות וזה חוויה בפני עצמה 😁 המשכנו לקפה של מוצאש בסטארבקס מקום מהמם אבל בקפה בהחלט לא וואו ובכללי הקפה באיטליה לא משהו. אבל בכל מקום קוראסון שוקולד ופיסטוק זה ואווווו. תכננו לסוע לגארדלנד והתעצבנו ביציאה אז פספסנו את האוטובוס היחידי לשם,אז נסענו לתחנת הרכבת שלהם קנינו כרטיס וכמו תיירות נתקלנו באדם שניסה לעזור בשפה ולהזמין כרטיסים במכונה
90€ ל4 אנשים רק הלוך כשאמר לנו שזה דו כיווני, מאחר ולנו הרכבת התעכבה 40 דק וזה הוביל לכך שנגיע לשם בסביבות 3 בצהריים, אז החלטנו לוותר.נסענו משם לנביגלי, היה נחמד מלא אנשים אין יותר מידי מה לעשות רק לראות להצטלם לשתות משהו ולהמשיך הלאה
המשכנו לdumo והחלטנו להכנס לחנויות בגלריה כי לא יצא לנו לפני היינו בחנות שוקולדים marchesi1824
בערב יצאנו לבר שנקרא dumo21 נמצא בגג למעלה אווירה טובה .הקדשנו את היום האחרון לקניות , נסענו ל קניון שייש בו פרימארק ועשינו בדיקת קורונה. ואחרי זה יום אחרי וזהו טיסה בחזרה הביתה.

רגשות ותובנות נוספות

בהחלט נהנינוווו ממילאנו ויש הרבה מה לעשות שלא הספקנו הייתי גם ברומא ובהחלט שלא שבעתי מאיטליה עדיין
מהממת מלאה סטייל ולחפש מה לעשות כי יש מלא !!!