השכרת רכב במילאנו – כל מה שצריך לדעת

האם כדאי להשכיר רכב בחופשה במילאנו? – המדריך המלא למטיילים

כדאי שתחשבו על האפשרות לשכור רכב. מטיילים רבים, זוגות או משפחות מעדיפים לטייל עם רכב במילאנו, המאפשר להתנייד בין האתרים השונים בעיר אבל היתרון האמיתי הוא שמילאנו נמצאת בחבל לומברדיה, חבל יוצא דופן ביופיו שאתם חייבים לטייל בו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת רכב במילאנו !

השכרת רכב במילאנו – למה זה כדאי?

מילאנו עצמה היא עיר המאפשרת התניידות נוחה בין האתרים המרכזיים בעיר . חשוב לדעת גם כי למרכז העיר של מילאנו אסורה הכניסה של כלי רכב פרטי וחוק זה נאכף על ידי מצלמות ועלול לגרום לקנסים כבדים . בנוסף לכך החניה במילאנו, כמו בכל עיר גדולה, היא בעיה לא קטנה ומחיר החניה יכו להיות יקר מאוד

אבל אם תירצו לחוות את הטיול במילאנו בצורה מיוחדת עפ יופי מטורף שכניראה עדייןלא ראיתם כמותו אנחנו מליצים לכם להשכיר רכב אפילו גם אם זה למספר ימים בודדים בכדי לחוות את המסלולים של צפון איטליה הקסומה.

עם הרכב תוכלו להגיע לצפון איטליה תוך צפייה האגמים כמו אגם קומו ,אגם מגורה ואגם גארדה ועד להרי הדולמיטים תוך חציית הגבול לשוויץ או לאוסטריה .

ומי שחולה על שופינג אז בכלל הוא לא יכול לפספס את האוטלטים השונים הנמצאים מסביב למילאנו כמו Franciacorta Outlet Village ששם המצאות 160 חנויות עם הנחות עד 70% במשך כל השנה.

כתובת:  Franciacorta Outlet Village, Piazza Cascina Moie, 1/2, 25050 Rodengo-Saiano BS

איפה משכירים רכב במילאנו ?

בשביל להשכיר רכב חשוב מאוד שתחליטו את סוג הטיול , אם תירצו לעשות טיול במרכז מילאנו עצמה ולצאת יום או יומיים מחוץ לעיר לטיול סביב באגים אנו ממליצים לכם לבדוק להשכיר רכב בחברות המקומיות של לואו קוסט כי הן ציעטת הצעות זולות ושוות במיוחד .

אבל אם אתם מתכננים טיול ארוך יותר להרים או לערים השונות באיטליה או אפילו לשוויץ צרפת או גרמניה עדיף לכם להכיר רכב מחברה גדולה וידועה .

כמה טיפים

  • בעונות התיירות העמוסות אנחנו ממליצים לכם להשכיר את הרכב מראש כי רוב לא נישארות אופציות בתקופות אלו ותיהיו צריכים לשלם לעיתים חירים מוגזמים יותר מידי …
  • לרוה עמדות השכרת הרכבים והחזרתם לא פעילות 24 שעות ביממה אז בדקו את שעת הטיסה שלכם ותכננו את הלוז ככה שיהיה לכם הכי נוח שיש!
  • תוודאו שיש לכם מכשיר ניווט ! חשוב מאוד לדעת שהכבישים מחוץ למילאנו הם קצת מאיימים וגדולים מאוד , שבעה נתיבים זה כבר קצת מבלבל … אז חשוב שיהיה לכם או מכשיר ניווט מהשכרת הרכבים או האופציה הכי נוחה , וויז !
  • אם אתם מטיילים באזור בחודשי החורף בדקו לפני היציאה לטיול אם הכבישים בהרים חסומים !

מידע חשוב ודרישות להשכרת הרכב

  • לרוב החברות יש דרישת מינימום לגיל 21, ולפחות שנה רישיון.
  • מתחת גיל 25 ייתכן שתצטרכו להוסיף תשלום על “נהג צעיר” וזה הופך את ההשכרה ליקרה ולא כל כך משתלמת ..
  • באיטליה מכבדים רישיון נהיגה ישראלי (לתקופה מוגבלת בלבד) כך שמבחינת המשטרה אתם מכוסים, אבל לרוב חברות ההשכרה יבקשו מכם רישיון נהיגה בין לאומי , אז ממליצים לכם לעשות לפני הטיסה זה עולה רק 20 שקלים במקומות שונים בארץ !
  • הגבלת מהירות: שטח עירוני – 50 קמ”ש. כבישים משניים שמחוץ לערים – 90 קמ”ש. כבישים ראשיים שמחוץ לערים – 110 קמ”ש. כביש מהיר – 130 קמ”ש (110 בסופ”ש). מהירות מותרת בכבישי אגרה – 145 קמ”ש.
  • מילאנו והכבישים סביבה מלאים במצלמות מהירות אז תיסעו בנועם ושלווה כי אם תקבלו קנס תיהיו מחוייבים גם לשלם 25 אחוזים מהקנס במקום.
  • דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא תיבת ההילוכים. בישראל רוב המכוניות הן אוטומטיות, בעוד שבחו”ל עדיין נוהגים ברכבים ידניים. אל תשכחו לבדוק איזה רכב אתם בוחרים ולוודא שאתם יודעים לנהוג בו. למזלכם, לא תצטרכו לדאוג לגבי מיומנויות הנהיגה שלכם. באיטליה נוהגים בצד ימין של הכביש, כאשר ההגה ממוקם בצידו השמאלי של הרכב, ממש כמו בישראל.

ביטוחים ופרטים על תהליך ההשכרה

  • כאשר אתם משגירים רכב באיטליה המחיר אותו אתם משלמים הוא גם על הביטוח וגם על דמי השתתפות במקרים של נזק לרכב או גניבה . חשוב מאוד לברר את פרטי הביטוח לפני היציאה לטיול ככה שתוכלו להנות מראש שקט !
  • בכדי השכיר את הרכב תיהיו צריכים להביא כרטיס אשראי על שם השוכר לצורך פיקדון והבטחת התשלומים השונים .
  • כאשר תקבלו את הרכב אתם תקבלו אותו עם מיכל מלא וגם כך עליכם להחזיר אחרת האשראי אותו מתם לצורך פיקדון יועבר לצורך השלמת הפער הנזקק.
  • אם תירצו לקבל את הרכב במקום אחד ולהחזירו במקום אחר עליכם לידע את החברה מראש .

לסיכום

מילאנו נמצאת באזור צפון איטליה אזור השופע ביופיו אם מדובר באגמים השונים או בהרים המכוסים לבן ומדהימים ביופיים . אז כדי לכם לחשוב קצת לפני היציאה לטיול לאן בא לכם להגיע ככה שיהיה לכם מסע מיוחד ומטורף ביותר !

אם אהבתם שתפו אל תתביישו😎
שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇