Osteria Conchetta מסעדה איטלקית מסורתית בנאבילי בדובאי

Osteria Conchetta מסעדה מסורתית במילאנו

Osteria Conchetta היא מסעדה איטלקית מקסימה ואותנטית הממוקמת ברובע התעלות נאבילי. המסעדה ידועה במנות איטלקיות מסורתיות ומעולות, ומוגש בה אוכל איטלקי אופייני. כמו איטלקים טובים, המסעדה מתגאה במרכיבים עונתיים טריים ואיכותיים, ותוכלו למצוא מנות מיוחדות מתחלפות לפי ההיצע העונתי בשוק.

מקור השם “Osteria” באיטלקית משמעו סוג של מסעדה מסורתית שהיא בדרך כלל קטנה ויומיומית יותר ממסעדה רשמית. ההתמקדות העיקרית של אוסטריה היא על הגשת אוכל פשוט, אזורי ושילוב שלו עם יינות מקומיים במחירים נוחים. האווירה באוסטריה היא לעתים קרובות חמה, מזמינה ומשפחתית. גם פה, אוסטריה קונקטה מקפידה על הגשת אוכל פשוט אך איכותי וטעים בצורה פנומנלית. רק תגיעו ותנסו את הריזוטו פרמג’יאנו שלהם, ותבינו בעצמכם!

מיקום Osteria Conchetta במילאנו

איך מגיעים ל-Osteria Conchetta במילאנו

המסעדה ממוקמת ברובע התעלות נאבילי, בנוף מקסים של התעלות שעוברות בו. ההגעה למקום מתבצעת באמצעות קו המטרו הירוק M2, שמגיע לתחנת Perta Genova שבקרבת מקום.

שעות פתיחה Osteria Conchetta במילאנו

המסעדה סגורה בימי שני. בימי שלישי עד שישי שעות הפתיחה הן 19:00-23:00, בימי שבת וראשון שעות הפתיחה הן 12:30-14:30, ו-19:30-23:00. אין מה להיבהל, אלו שעות פתיחה אופייניות למסעדות איטלקיות מסורתיות.

טווח מחירים Osteria Conchetta במילאנו

טווח המחירים נע בין 12-18 יורו למנה ראשונה (כמו פסטה וריזוטו) ו-25-35 יורו למנת בשר, בצורה אופיינית למסעדות איטלקיות במילאנו.

מסעדות נוספות במילאנו

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Osteria Conchetta
כתובת מלאה: Via Conchetta, 8, 20136 Milano MI, Italy

מיקום המסעדה במילאנו

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
אין מצב שאתם טסים לבד למילאנו נכון? שתפו שתפו שתפו...
Facebook
WhatsApp
Email

אטרקציות נוספות במילאנו

Please select listing to show.
שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇