האקווריום של מילאנו – Aquarium of Milan

בתוך מילאנו חבוי לו מקום מיוחד וקסום , האקווריום של מילאנו.

האקווריום ממוקם בתוך מבנה מבין העתיקים ביותר בכל העיר שנבנה ושומר כבר משנת 1905. בשנת 2006 נפתח לציבור הרחב האקווריום בתור מוזיאון ימי קטן וכבר אז היה ברור שזה לא סתם אקווריום אלא מוזיאון מיוחד במינו לכל הגילאים שאסור לפספס ביקור בו .

המוזיאון שוכן בקרבת טירת ספורזה ובקצה השני של פארק סמפיון , שתי מקומותהם בעצמם מוקות נחמדים לביקור .

מחוץ למבנה תוכלו לראות פסל גדול של לא אחר מאל הים הרומי, נפטון ,ובתוך המיוזיאון תוכלו למצוא יותר מ100 סוגים שונים של בעלי חיים ימים שונים כמו דגים כרישים סרטנים תמנונים ועוד !

בעלי החיים הימים שמוצגים במוזיאון הובאו למקום מכל העולם אבל ישנו דגש על בלי החיים האופיניים באיטליה – הצמחייה הימית והדגים שחיים באגמים ובחופים של איטליה.

העיצוב והשימור של המקום מוקפד מאוד, כך גם ההסברים האינפורמטיביים והמצוינים שמצורפים לכל מיצג. תוכלו ללמוד הרבה על חיי הים העשירים ועל ההיסטוריה שלהם. לאלו שמתעניינים במיוחד, ניתן להוסיף תשלום ולקבל הדרכה צמודה במקום וכן לצפות בהאכלה של בעלי-החיים. 

זמני פתיחה – ימי שלישי עד שבת, בשעות 9:00-13:00, 14:00-17:30. הכניסה האחרונה למוזיאון תתאפשר חצי שעה בלבד לפני שעת הסגירה.

מחירים – 5 אירו לאדם, 3 אירו לסטודנטים ואזרחים ותיקים. הכניסה בחינם בכל יום א’ ראשון של החודש וכן לאזרחים וותיקים וילדים בימי שלישי החל מהשעה 14:00.


אטרקציות נוספות במילאנו

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Aquarium of Milan
כתובת מלאה: Viale Gadio, 2, 20121 Milano MI
טלפון האטרקציה: +39 02 8846 5750
שעות הפעילות: ימי שלישי עד שבת, בשעות 9:00-13:00, 14:00-17:30. הכניסה האחרונה למוזיאון תתאפשר חצי שעה בלבד לפני שעת הסגירה.

מיקום האטרקציה במילאנו

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Email

אטרקציות נוספות במילאנו

שלח הודעה
רוצה להזמין סיור?
היי כאן סתיו! אשמח לעזור לכם להזמין את הסיורים שלנו, שלחו לי הודעה😇